Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(11)
Komiksy i książki obrazkowe
(9)
Gry i zabawki
(6)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(3)
Placówka
Oddział dla dzieci
(13)
Zbiory specjalne
(1)
Autor
Ced (1981- )
(4)
Ślubowska Anna
(4)
Waltch (1984- )
(3)
Chimiak Julia
(2)
Domański Tomasz
(2)
Gay Damien (1979- )
(2)
Gołębiowski Michał (gry planszowe)
(2)
Grajkowski Wojciech
(2)
Novy
(2)
Shuky (1980- )
(2)
Boutanox (1982- )
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Czaplicki Maciej
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Deschamps Christine
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(1)
Fort Wilfried Marie et
(1)
Goodenough Josh
(1)
Hyon Gyon (1979- )
(1)
Lankry Jon
(1)
MC
(1)
Manuro
(1)
Manuro (1977- )
(1)
Rzadek Wojciech
(1)
Shuky (1980- ). Rycerze
(1)
Stivo
(1)
Tuszyńska Kamila
(1)
Wood Josh
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Młodzież
(13)
9-13 lat
(12)
14-17 lat
(6)
Dzieci
(5)
6-8 lat
(3)
Dorośli
(3)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(8)
Literatura polska
(2)
Temat
Śledztwo i dochodzenie
(4)
Gry i zabawy literackie
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Rycerze
(2)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(2)
Humor
(1)
Koty
(1)
Lis
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Przestępstwo
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Sport
(1)
Uprowadzenie
(1)
Walka
(1)
Walka wręcz
(1)
Wyspy
(1)
Gatunek
Komiks
(7)
Gry paragrafowe
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Komiks przygodowy
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Zagadki
(2)
Gry w karty
(1)
Horror
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
14 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dragomino / Bruno Cathala, Marie et Wilfried Fort ; ilustracje Maëva Da Silva,, Christine Deschamps. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal Sp. z o.o., copyright 2021. - 1 gra (4 płytki startowe, 1 figurka smoczej mamy, 28 płytek obszarów, 69 żetonów smoczych jaj) : karton, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 20x27x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 23 cm).
Nadszedł ten wielki dzień! Dołączyłeś do grona Smoczych Jeźdźców! Możesz teraz udać się na tajemniczą wyspę, gdzie będziesz szukał tych niesamowitych stworzeń. Pamiętaj tylko, że nie będziesz jedynym Jeźdźcem w tych stronach. Kto z was odnajdzie najwięcej smoczątek? Odkrywaj nowe krainy w poszukiwaniu przesłodkich smoczątek! Eksploruj nieznane obszary, wybierając jedna z płytek. Dodaj płytkę do swojego obszaru gry. Łącząc tereny tego samego typu, odkryjesz urocze smoczątka lub jedynie puste skorupki. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
W mrocznym Londynie detektywom nigdy nie brakuje spraw do rozwiązania. Kto stoi za morderstwem madame Yvette, kradzieżą złotego skarabeusza, okrutnymi torturami i zniknięciem kotki pani Hudson? I kto podsunął ci te wszystkie sprawy? Jako ekscentryczny Sherlock lub zdystansowany doktor Watson - wybór postaci zależy od Ciebie - musisz w mig kojarzyć fakty, umiejętnie stawiać podejrzanym pytania i mieć oczy dookoła głowy. Aby przenieść się do świata komiksu, wystarczy wybrać postać, w którą chcesz się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decydować o tym, jak potoczą się jej losy. Przygotuj się na zabawę pełną zaskakujących zwrotów akcji, bo główne hasła, które towarzyszą komiksom paragrafowym to: wyzwanie, ryzyko i tajemnica. [opis wg lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra paragrafowa. Zostań bohaterem komiksu i decyduj o swoich losach! Jak to jest być bohaterem komiksu i jednocześnie grać, tworząc swoją własną fabułę? Teraz możesz się o tym przekonać, sięgając po komiksy paragrafowe! To zupełnie nowa forma nieliniowych opowieści, które przypominają trochę gry paragrafowe, czyli gamebooki. Aby przenieść się do świata komiksu, wystarczy wybrać postać, w którą chcesz się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decydować o tym, jak potoczą się jej losy. Przygotuj się na zabawę pełną zaskakujących zwrotów akcji, bo główne hasła, które towarzyszą komiksom paragrafowym to: wyzwanie, ryzyko i tajemnica. Podczas starannie przemyślanej, niezwykle emocjonującej gry będziesz zdobywać nowe umiejętności i przedmioty, a gdy zajdzie potrzeba, staniesz do walki, w której ceną może być twoje życie. Stawisz czoło ludziom i potworom, wykorzystasz swoją wiedzę i magię, a wszystko po to, by przeżyć niesamowite historie. Istnieje wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a czasem wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy od tego, jakich dokonasz wyborów. Właśnie to sprawia, że komiksy paragrafowe możesz czytać wiele razy z tą samą ciekawością i zaangażowaniem. Poznaj cztery komiksy paragrafowe, których bohaterem jesteś ty! Cztery śledztwa Sherlocka Holmesa W mrocznym Londynie detektywom nigdy nie brakuje spraw do rozwiązania. Kto stoi za morderstwem madame Yvette, kradzieżą złotego skarabeusza, okrutnymi torturami i zniknięciem kotki pani Hudson? I kto podsunął ci te wszystkie sprawy? Przecież nie możliwe, żeby on powrócił… Masz mało czasu, bo ktoś tu bardzo sprawnie rozdaje karty i myli tropy, raz po raz narażając cię na śmiertelne niebezpieczeństwo. Jako ekscentryczny Sherlock lub zdystansowany doktor Watson – wybór postaci zależy od Ciebie – musisz w mig kojarzyć fakty, umiejętnie stawiać podejrzanym pytania i mieć oczy dookoła głowy. Twój umysł, intuicja i spostrzegawczość to wszystko, co masz. Czy to wystarczy, by przechytrzyć geniusza zbrodni? [opis wg taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sherlock Holmes & Moriarty)
Kradzież, śmierć i porwanie. Te dramatyczne wydarzenia przerywają, wydawałoby się, spokojną podróż pociągiem, w którą udali się Sherlock Holmes i doktor Watson. Co więcej, seria niespodziewanych wydarzeń sprawi, że najznamienitszy detektyw świata po raz pierwszy współpracować będzie ze swoim odwiecznym wrogiem - Jamesem Moriartym. Poczuj się jak Holmes, Watson lub Moriarty, przesłuchaj podejrzanych, odnajdź wskazówki i rozwiąż tajemnicę każdego śledztwa, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chicago, 2017 W mieście, w którym szerzy się przestępczość, działa prestiżowa organizacja o nazwie Legion Walecznych. Wstępujesz w jej szeregi, ale nie od razu będziesz mógł wymierzać sprawiedliwość: Mystery i jego pomocnicy będą udzielać ci wskazówek! Wyruszaj do walki, korzystaj ze swoich mocy, stawiaj czoła niebezpieczeństwom i zostań najsłynniejszym obrońcą uciśnionych, bo superbohater – to Ty! [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liski / Maciej Czaplicki, ilustracje Małgorzata Detner. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal Sp. z o.o., copyright 2022. - 1 gra (25 kart przedmiotów, 24 karty koszyczków, 5 kart wariantów) : ilustracje, papier ; w pudełku 11x16x4,5 cm. + instrukcja (2 strony, ilustracje ; 14 cm.)
Pewnego dnia rodzina lisków postanowiła wybrać się na piknik. Do takiej wyprawy warto się dobrze przygotować! Niezbędny będzie kocyk, zabawki oraz przekąski, żeby nie bawić się z pustym brzuszkiem. Lisia mama poprosiła swoje dzieci o spakowanie wszystkiego, co będzie im potrzebne. Trzeba to jednak zrobić jak najszybciej, bo przygoda zaczyna się już za chwilę! Liski to szybka gra karciana, która rozwija refleks i spostrzegawczość. Gra zawiera 5 dodatkowych wariantów, stworzonych by zarówno uczyć, jak i bawić. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wspaniała książka, która gwarantuje dzieciom i młodzieży wielkie emocje! To przygoda, podczas której trzeba rozwikłać tajemnicę związaną z zaginionym przyjacielem głównych bohaterów. "Dziennik: Zagadkowa podróż" jest ekscytującą wyprawą do różnych zakątków świata! Karolina i Kazik to rodzeństwo, któremu skradziono robota. I to nie byle jakiego! Tylko kto mógł to zrobić i gdzie obecnie znajduje się ich zguba? Na szczęście nie wszystko stracone! Zagadroid przesyła im wskazówki dotyczące miejsca swojego pobytu. Dzięki temu Karolina, Kazik i wydra Hiacynta mają okazję odszukać swojego przyjaciela. Ruszając tropem złodzieja, muszą przygotować się na rozwiązanie aż 40 zagadek, które ujawnią, gdzie się on znajduje. Zadanie wymagające, lecz troje bohaterów na pewno sprosta temu wyzwaniu. Tym bardziej że stawka jest bardzo wysoka! W tę podróż wyruszą także dzieci i młodzież podczas czytania tej książki. Prosty system podpowiedzi, który nie wymaga połączenia z internetem, świetnie sprawdzi się podczas rozwiązywania wszystkich zagadek. W ten sposób z książki mogą samodzielnie korzystać nawet młodsze dzieci, które zafascynuje ta historia. Także - do dzieła! Czas na wielką i ekscytującą przygodę! Trzeba odnaleźć zaginionego robota! "Dziennik: Zagadkowa podróż" to wynik współpracy dwóch autorów, a są nimi: Wojciech Grajkowski ("Zęby", "Pszczoły") i Michał Gołębiowski (twórca popularnych gier planszowych "Jetpack Joyride" i "Spaghetti"). Obaj przygotowali także książkę "Dziennik. Zagadkowa podróż przez czas". Ilustracje wykonał Tomek Domański. [opis wg taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Karolina, Kazik i wydra Hiacynta wsiadają do wehikułu i wyruszają w poszukiwaniu Zagadroida. Tym razem podróżować będą nie tylko przez przestrzeń, lecz również przez czas! Odwiedzą 7 różnych epok, w których poznają nowych przyjaciół i stawią kolejnym zagadkom. Wyrusz w szaloną podróż przez przyszłość, przeszłość i 38 łamigłówek! Dołącz do Karoliny, Kazika oraz Hiacynty i baw się rozwiązując zagadki oraz tropiąc tajemniczego porywacza ich robota. 1. Śledź przygody bohaterów. 2. Rozwiązuj zagadki. 3. Użyj dekodera, aby wskazać rozwiązanie lub skorzystać z podpowiedzi. "Dziennik: Zagadkowa podróż przez czas" został stworzony specjalnie z myślą o dzieciach i młodzieży. Autorzy stworzyli zupełnie nowy mechanizm odczytywania odpowiedzi i podpowiedzi. Dzięki temu przy rozwiązywaniu zagadek nie musimy korzystać z pomocy smartfonów czy komputerów, tak jak robiliśmy to przy "Dzienniku 29" czy" Dzienniku: Wyprawie 1907!" [opis wg taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op/II (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty! Tajemnicze porwanie córki policjanta to dopiero początek mrocznej opowieści z pogranicza thrillera i horroru. Nieznani sprawcy wysyłają list z żądaniem okupu, który główny bohater musi osobiście dostarczyć do tajemniczego domostwa. Jak się później okaże, skrywa ono wiele sekretów, przy których porwanie wydaje się być niewinną zabawą. W tej opowieści dla starszych graczy, zło wydaje się czaić za każdym rogiem, a mroczna atmosfera wprost wylewa się z komiksu. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rycerze ; Cz. 1)
Zostań bohaterem komiksu i decyduj o swoich losach. Jak to jest być bohaterem komiksu i jednocześnie grać, tworząc swoją własną fabułę? Teraz możesz się o tym przekonać, sięgając po komiksy paragrafowe! Aby przenieść się do świata komiksu, wystarczy wybrać postać, w którą chcesz się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decydować o tym, jak potoczą się jej losy. Przygotuj się na zabawę pełną zaskakujących zwrotów akcji, bo główne hasła, które towarzyszą komiksom paragrafowym to: wyzwanie, ryzyko i tajemnica. Podczas starannie przemyślanej, niezwykle emocjonującej gry będziesz zdobywać nowe umiejętności i przedmioty, a gdy zajdzie potrzeba, staniesz do walki, w której ceną może być Twoje życie. Stawisz czoło ludziom i potworom, wykorzystasz swoją wiedzę i magię, a wszystko po to, by przeżyć niesamowite historie. Istnieje wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a czasem wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy od tego, jakich dokonasz wyborów. Właśnie to sprawia, że komiksy paragrafowe możesz czytać wiele razy z tą samą ciekawością i zaangażowaniem. Poznaj cztery komiksy paragrafowe, których bohaterem jesteś Ty! [opis wg bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rycerze ; Cz. 3)
Podczas pierwszej prawdziwej rycerskiej misji poznajesz Elliota, słynnego kupca z miasteczka Poustifaille. Kupiec, pod wrażeniem twoich umiejętności, zleca ci odnalezienie pewnych przedmiotów w dalekich krainach… Teraz wszystko w twoich rękach, bo bohaterem tego komiksu jesteś tylko TY! Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach. Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Jeden cel - przeżyć. Tutaj bohaterem jesteś ty! Zanurz się w świat apokalipsy zombie... od ciebie zależą kluczowe decyzje… i przeżyj świetną historię. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsza gra o kotach / Josh Wood ; opracowanie mechaniki Josh Goodenough ilustracje autora. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal Sp. z o.o., copyright 2020. - 1 gra (102 karty gry, 1 znacznik kota, żetony punktów zwycięstwa, 13 kart przybłęd, 60 żetonów przysmaków, 1 notes) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x14x21 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 20 cm).
Co łączyło Marię Antoninę i Ernesta Hemingwaya? Oboje uwielbiali koty! Dzięki tej grze będziecie mogli trafić do tego zacnego grona i sprawdzić, kto z was jest największym kociarzem! Najlepsza gra o kotach to przesympatyczna i znakomita gra, która zapewni wam dużo zabawy. Podczas rozgrywki będziecie dobierali ze stołu karty, zdobywając kocie zabawki, przysmaki i ubranka. Jednak przede wszystkim spotykać będziecie koty, którymi należy odpowiednio się zaopiekować. Musicie jednak pamiętać, że za każdego zaniedbanego futrzaka otrzymacie punkty minusowe, dlatego niczego nie może im zabraknąć! Tematyka gry i proste zasady sprawiają, że Najlepsza gra o kotach będzie idealnym tytułem dla całej rodziny. To pozycja obowiązkowa na półce każdego kociarza. Pokochają ją nie tylko miłośnicy zwierzaków. Przypadnie do gustu fanom karcianek, gier z prostymi zasadami oraz wszystkim tym, którzy cenią sobie dobrą zabawę! Ulubione zwierzęta Proste zasady Cechy gry: wiek: 8+ liczba graczy: 2-4 Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdego roku na Arenie żywiołów do pojedynku stają mistrzowie sztuk walki z całego kraju. Tylko jeden z nich może zostać zwycięzcą. Pokaż swoje umiejętności, pokonaj wszystkich i udowodnij, że to właśnie Ty jesteś godzien tytułu mistrza Areny żywiołów. Pamiętaj, w tym komiksie bohaterem jesteś Ty! Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach. Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród. [opis wg bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej